Jeżeli użytkujesz system Baselinker dostarczymy
sprawdzone u wielu klientów integracje platformy z systemami ERP.
Zautomatyzowane procesy uwalniają czas w organizacji.
Zamówienia z Baselinkera do ERP
Zamówienia z ERP do Baselinker
Zarządzania statusami zamówień
Rozliczanie płatności w ERP
Monitoring płatności z systemu ERP
Wiekowanie płatności
Naliczanie odsetek
Księgowanie wyciągów bankowych
Generowanie etykiet kurierskich
Monitoring statusu wysyłki
Jedno API do wielu kurierów
Komunikacja z systemami WMS
Dodanie numeru listu do ERP
Dodanie numeru listu do Baselinker
Obsługa kurierów z poziomu systemu ERP
Dodawanie kontrahentów
Wybór kontrahenta po e-mail, NIP
lub innym ustalonym znaczniku
Automatyczne wiadomości e-mail bezpośrednio
z systemu ERP
Generowanie faktur do zamówień
Dodanie / update faktur w Baselinker
Automatyczny wydruk dokumentów
Generowanie korekt do dokumentów
Generowanie dokumentów MM/PW/RW
Faktury ze stawkami VAT wg UE (sprzedaż międzynarodowa)
Generowanie danych do księgowości międzynarodowych (VatGlobal, Amavat, Alavara)
Analiza limitu sprzedaży wysyłkowej w sprzedaży na ternie UE
Drukowanie faktur z poziomu systemu ERP w odpowiednich językach
Dodawanie produktów do Baselinker
Aktualizacja cen produktów
Kompletacja (montowanie) zestawów produktowych
w systemie ERP
Inwentaryzacje w systemie ERP
Zamówienia do dostawców
Tworzenie produktów w Baselinker
Aktualizacja kart towarowych
Zakładanie kategorii
Definiowanie producentów
Generowanie wariantów
Generowanie cech produktów
Synchronizacja stanu magazynowego
Integracje Baselinker z ERP lub systemem sprzedażowo-magazynowym.
Komunikacja zarówno z system Baselinker jak i z systemami ERP/WMS/CRM odbywa się z wykorzystaniem bezpiecznych metod sprawdzonych podczas wielokrotnych wdrożeń.
Każdy automatyzowany obszar wymiany informacji jest zgodny z założeniami ustalonymi podczas analizy przed projektowej.
Sposoby komunikacji z systemami ERP:
Każdego dnia nasi klienci stawiają przed nami wyzwania związane z integracją systemu Baselinker z ich systemami ERP. Poniżej prezentujemy wybrane systemy które zintegrowaliśmy, są to systemy ERP oraz systemy WMS.
2500+ beautiful website blocks, templates and themes help you start easily.
Jedno wspólne WebAPi do obsługi usług kurierskich: Inpost, Poczta Polska, DPD, GLS, UPS, Geis, DB Schenker, DHL, Raben, PEKAES, FED EX.
Api2ship to nie broker, to narzędzie programistyczne do komunikacji z kurierami.
Platforma wspierająca prace firm sprzedających towar poprzez Amazon Vendor Center.
Rozwiązanie pozwala także na zarządzanie produktami, zamówienia towaru u dostawców, obsługuję pełną komunikację EDI z Amazonem.