Obraz w sekcji nagłówkowej - Wdrożenie BaseLinker

Wdrożenia BaseLinker

Jeżeli użytkujesz system BaseLinker dostarczymy
sprawdzone u wielu klientów integracje platformy z systemami ERP, WMS oraz kurierami.  Przeprowadzimy również audyt istniejącego wdrożenia.
Automatyzujemy procesy sprzedaży w eCommerce.

Zautomatyzowane procesy uwalniają czas w organizacji!

Obszary integracji i automatyzacji

Wdrożenia BaseLinker - Oferujemy najwyższej jakości wdrożenia BaseLinkera w sklepie internetowym.
Świadczymy szeroki wachlarz usług integracji i automatyzacji kluczowych obszarów w biznesie.

Zamówienia

Zamówienia z BaseLinker do ERP
Zamówienia z ERP do BaseLinker
Zarządzania statusami zamówień

Płatności/Rozrachunki

Rozliczanie płatności w ERP
Monitoring płatności z systemu ERP
Wiekowanie płatności
Naliczanie odsetek
Księgowanie wyciągów bankowych

Logistyka

Generowanie etykiet kurierskich
Monitoring statusu wysyłki
Jedno API do wielu kurierów
Komunikacja z systemami WMS
Dodanie numeru listu do ERP
Dodanie numeru listu do BaseLinker
Obsługa kurierów z poziomu systemu ERP

Klienci

Dodawanie kontrahentów
Wybór kontrahenta po e-mail, NIP
lub innym ustalonym znaczniku
Automatyczne wiadomości e-mail bezpośrednio
z systemu ERP

Księgowość

Generowanie faktur do zamówień
Dodanie / update faktur w BaseLinker
Automatyczny wydruk dokumentów
Generowanie korekt do dokumentów
Generowanie dokumentów MM/PW/RW


Faktury ze stawkami VAT wg UE (sprzedaż międzynarodowa)
Generowanie danych do księgowości międzynarodowych (VatGlobal, Amavat, Alavara)
Analiza limitu sprzedaży wysyłkowej w sprzedaży na ternie UE
Drukowanie faktur z poziomu systemu ERP w odpowiednich językach

Produkt

Dodawanie produktów do BaseLinker
Aktualizacja cen produktów
Kompletacja (montowanie) zestawów produktowych
w systemie ERP
Inwentaryzacje w systemie ERP
Zamówienia do dostawców

Tworzenie produktów w BaseLinker
Aktualizacja kart towarowych
Zakładanie kategorii
Definiowanie producentów
Generowanie wariantów
Generowanie cech produktów
Synchronizacja stanu magazynowego

Integracje i automatyzacje

Integracje BaseLinker z ERP lub systemem sprzedażowo - magazynowym.

Komunikacja zarówno z systemem BaseLinker jak i z systemami ERP/WMS/CRM odbywa się z wykorzystaniem bezpiecznych metod sprawdzonych podczas wielokrotnych wdrożeń.

Każdy automatyzowany obszar wymiany informacji jest zgodny z założeniami ustalonymi podczas analizy przed projektowej.
Sposoby komunikacji z systemami ERP:

  • WebAPI
  • ODBS / OLEBD
  • CSV/XML FILE
  • ERP Connector 
Obraz w sekcji integracje BaseLinker - Wdrożenie BaseLinker
Obrazek sekcji łączymy Baselinker oraz ERP/WMS - Baselinker2ERP - Integracje Baselinker z ERP lub dowon]lnym systemem sprzedażowo - magazynowym_integracje ERP_WMS

Integrujemy BaseLinker
oraz ERP/WMS

Każdego dnia nasi klienci stawiają przed nami wyzwania związane z wdrażaniem systemu BaseLinker oraz integracjami z systemami ERP. Poniżej prezentujemy wybrane systemy które zintegrowaliśmy, są to systemy ERP oraz systemy WMS.  

  • Unikalne integracje dostosowane do potrzeb
  • Otwarty system integracyjny
  • Bezpieczne rozwiązanie

Co daje Ci współpraca z nami?

Zobacz co jeszcze zyskujesz zlecając nam wykonanie wdrożenia w Twojej firmie.

Profesjonalne wsparcie

Kiedy pojawia się problem, pojawiamy się my starając się go rozwiązać.

Oszczędność czasu

Nasze wdrożenia i automatyzacje pozwolą Ci oszczędzić czas.

Kompleksową pomoc

Masz pytania? Nie wiesz jak coś zrobić? Chętnie podzielimy się wiedzą. Jesteśmy cały czas do Twojej dyspozycji.

Nie odnalazłeś swojego systemu ERP/WMS? Proszę skontaktuj się z nami. 

Być może przygotujemy rozwiązanie specjalnie dla Ciebie i Twojego biznesu.

Rozwiązania wspierające e-commerce

Obraz produktu do obsługi kurierów i przesyłek kurierskich - Jedno wspólne WebAPi do obsługi usług kurierskich: Inpost, Poczta Polska, DPD, GLS, UPS, Geis, DB Schenker, DHL, Raben, PEKAES, FED EX

api2ship.com

Jedno wspólne WebAPi do obsługi usług kurierskich: Inpost, Poczta Polska, DPD, GLS, UPS, Geis, DB Schenker, DHL, Raben, PEKAES, FED EX.

Api2ship to nie broker, to narzędzie programistyczne do komunikacji z kurierami.

Obraz z logo produktu - aplikacja online wspomagające zarządzanie zamówieniami i produktami

e-pims.com

Platforma wspierająca prace firm sprzedających towar poprzez Amazon Vendor Center.

Rozwiązanie pozwala także na zarządzanie produktami, zamówienia towaru u dostawców, obsługuję pełną komunikację EDI z Amazonem.

Orbis Software Polska Sp. z o.o.


Siedziba
ul. Wagonowa 10, Wrocław
T: +48 730 000 481
E: biuro@orbis-software.pl
NIP: 8943046669
KRS: 0000466567

Nasze social media!

Spotkaj się z nami

© 2021 Orbis Software Polska sp. z o.o.  |  All rights reserved.