Unikalne integracje

Jeżeli użytkujesz system Baselinker dostarczymy sprawdzone u wielu klientów integracje platformy z systemami ERP. Zautomazyzowane procesy uwalniają czas w organizacji.

Obszary integracji

Zamówienia

Płatności

Logistyka

Klienci

Księgowość

Produkt

Integracja

Zamiast gotowych rozwiązań „out of the box”, mamy dla Ciebie jedyną taką na rynku, skalowalną i indywidualną, ofertę typu software-service pozwalająca na dowolne integracje.

Bezpieczeństwo

Dosarczone rozwiązanie zainstalowane jest w infrastrukturze firmy klienta, integracja komunikuje się bezpośrednio z system ERP, bez konektorów firm trzecich.

Szybki start wdrożenia

Rozpoczęcie wdrożenia następuje w ciągu kliku dni od złożenia zamówienia przez klienta oraz po przygotowaniu analizy przed projektowej.

Dedykowany PM

W każdym projekcie zostaje wskazany PM, który kieruje zespołem, jest łącznikiem pomiędzy wdrożeniowcami a klientem i czuwa nad porawnością prac oraz terminową realizacją projektu

Integracja

Komunikacja zarówno z  system Baselinker jak i z systemami ERP/WMS/CRM odbywa się z wykorzystaniem bezpiecznych metod sprawdzonych podczas wielokrotnych wdrożeń.
Każdy automatyzowany obszar wymiany informacji jest zgodny z założeniami ustalonymi podczas analizy przed projektowej. 
Sposoby komunikacji z systemami ERP:

Zamówienia

Zamówienia z Baselinkera do ERP
Zamówienia z ERP do Baselinker
Zarządzania statusami zamówień


Kontrahenci

Dodawanie kontrahentów
Wybór kontrahenta po e-mail, NIP lub innym ustalonym znaczniku
Automatyczne widomości e-mail bezpośrednio z systemu ER
P

Płatności / Rozrachunki

Rozliczanie płatności w ERP
Monitoring płatności z systemu ERP
Wiekowanie płatności
Naliczanie odsetek
Księgowanie wyciągów bankowych

Produkty

Dodawanie produktów do Baselinker
Aktualizacja cen produktów
Kompletacja (motowanie) zestawów produktowych w systemie ERP
Inwentaryzacje w systemie ERP
Zamówienia do dostawców


Tworzenie produktów w Baselinker
Aktualizacja kart towarowych
Zakładanie kategorii
Definiowanie producentów
Generowanie wariantów
Generowanie cech produktów
Synchronizacja stanu magazynowego

Księgowość

Generowanie faktur do zamówień
Dodanie / update faktur w Baselinker
Automatyczny wydruk dokumentów
Generownie korekt do dokumentów
Genrowanie dokumentów MM/PW/RW



Faktury ze stawkami VAT wg UE (sprzedaż międzynarodowa)
Generowanie danych do księgowości międzynarodowych (VatGlobal, Amavat, Alavara)
Analiza limitu sprzedaży wysyłkowej w sprzedaży na ternie UE
Drukowanie faktur z poziomu systemu ERP w odpowiednich językach

Logistyka

Generowanie etykiet kurierskich
Monitoring statusu wysyłki

Jedno API do wielu kurierów
Komunikacja z systemami WMS
Dodanie numeru listu do ERP
Dodanie numeru listu do Baselinker
Obsługa kurierów z poziomu systemu ERP


Łączymy Baselinker oraz ERP/WMS

Każdego dnia nasi klienci stawiają przed nami wyzwania związane z integracją systemu Baselinker z ich systemami ERP. Poniżej prezentujemy wybrane systemy które zintegrowaliśmy, są to systemy ERP oraz systemy WMS. 

Systemy ERP

Integracja Baselinker - Comarch Altum
Integracja Baselinker - Comarch XL ERP
Integracja Baselinker - Comarch Optima
Integracja Baselinker - Insoft PC-Makret
Integracja Baselinker - InsERT Navireo
Integracja Baselinker - InsERT Subiekt NEXO
Integracja Baselinker - InsERT Subiekt GT
Integracja Baselinker - Enova 365
Integracja Baselinker - SAP All-in-One ERP
Integracja Baselinker - SAP All-in-One ERP Hana
Integracja Baselinker - SAP Bussines One B1
Integracja Baselinker - SAP Bussines One B1 HANA
Integracja Baselinker - SAGE X3
Integracja Baselinker - SAGE Symfonia
Integracja Baselinker - Asseco WAPRO Mag
Integracja Baselinker - Asseco Softlab ERP

Systemy WMS

Integracja Baselinker - Softsol Anteeo WMS

Nie odnalazłeś swojego systemu ERP/WMS?
Proszę skontakuj się z nami.

Pozostałe nasze rozwiazania

eParcelo.eu

Jedno wspólne WebAPi do obsługi usług kurierskich: Inpost, Poczta Polska, DPD, GLS, UPS, Geis, DB Schenker, DHL, Raben, PEKAES, FED EX.

ePacelo to nie broker o narzędzie pogramistyczne do komunikacji z kurierami.

Amazon-Vendor.pl

Platforma wspierająca prace firm sprzedających towar poprzez Amazon Vendor Center. 

Rozwiązanie pozwala także na zarządzanie produktami, zamówienia towaru u dostawców, obsługuję pełną komunikację EDI z Amazonem.

Email

Odpowiemy jak najszybciej

Telefon

Poniedziałek - Piątek
09:00 - 17:00

Orbis Software Polska Sp z o.o.

Biuro Wrocław

Pl. Powstańców Śląskich 19 lok 11


Wrocław

Siedziba:
Ul. Wagonowa 10, Wrocław
NIP: 8943046669
KRS: 0000466567

Copyright 2020 Orbis Software Polska  - All Rights Reserved